Jak kupować

ZAKUPY PRZEWODNIKÓW I INNYCH PRODUKTÓW CYFROWYCH

Krok 1 - Wybór produktów

  • Przeglądaj listę kategorii lub skorzystaj z wyszukiwarki, aby znaleźć odpowiedni produkt.
  • Kliknij na obrazku i przejdź do szczegółowego opisu, który przeczytaj uważnie.
  • Jeśli jesteś członkiem Klubu PolskiOffroad, to odszukaj okienko "Cena klubowa:" pod ceną i zmień tam ustawienie na "TAK". Uzyskasz w ten sposób zmianę ceny na znacznie niższą.
  • Dodawaj wybrane produkty do koszyka.
  • Jak skończysz dodawanie, to przejdź do koszyka.

Krok 2 - Zawartość koszyka

  • W koszyku zobaczysz dokładnie, jakie wybrałeś produkty i w jakiej ilości.
  • Możesz zmienić ilość produktów lub usunąć je koszyka, kliknij po tym "przelicz", aby zaktualizować kwotę do zapłaty.
  • Jest tylko jedna forma dostawy produktów cyfrowych - przez Internet - zaznaczona domyślnie.
  • Wybierz szybką płatność za pośrednictwem DotPay lub PayPal albo przelew na konto.
  • Potwierdź wybrane opcje klikając na przycisk „zamawiam”.

Krok 3 - Składanie zamówienia

  • Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie, to podaj dane logowania i kliknij na "zaloguj się".
  • Jeżeli nie posiadasz konta, wybierz opcję "zarejestruj się" lub pomiń zakładanie konta klikając na "złóż zamówienie". Pamiętaj, że rejestracja i posiadanie konta pozwalają korzystać z wielu przywilejów, w tym:
    • podgląd statusu realizacji zamówień oraz historii zakupów,
    • brak konieczności ponownego wprowadzania danych przy kolejnych zakupach,
    • możliwość otrzymywania indywidualnych rabatów i kuponów promocyjnych.
  • Wprowadź Twoje imię i nazwisko oraz informacje teleadresowe.
  • Aby zamówienie wysłać na inny adres, zaznacz "inny adres wysyłki" i podaj odpowiednie dane.
  • Ewentualne dodatkowe informacje o realizacji zamówienia umieść w polu "uwagi".
  • Po kliknięciu na "Podsumowanie" zobaczysz komplet podanych przez Ciebie informacji.
  • Kliknij na przycisku "Złóż zamówienie" - oznacza to potwierdzenie zakupu,
  • Jeżeli wybrałeś szybką płatność elektroniczną DotPay lub PayPal, to po złożeniu zamówienia wyświetli się strona z przyciskiem "opłać zamówienie", dzięki któremu od razu można dokonać opłaty.
  • Odbierz wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia.

Pamiętaj, że po złożeniu zamówienia możemy mieć potrzebę skontaktowania się z Tobą, aby doprecyzować, zmienić lub poinformować o braku możliwości jego realizacji. Odbieraj więc maile i telefon.

Zarejestrowani klienci mogą w swoim koncie śledzić status realizacji złożonych zamówień.

ZAKUPY PRODUKTÓW MATERIALNYCH
(zakupy z rabatami do 20%, tylko dla członków Klubu PolskiOffroad)

  • Aby korzystać z rabatów, konieczne jest kupowanie za pośrednictwem Klubu PolskiOffroad (formalnie to klub kupuje wskazane produkty po cenach hurtowych, a następnie odsprzedaje je klubowiczom bez marży).
  • Wybierz interesujący Cię produkt z menu. Otworzy się strona z listą sklepów internetowych, które oferują ten produkt z klubowym rabatem.
    Przejdź do wybranego sklepu z listy. Wyszukaj potrzebne produkty, ale ich tam nie zamawiaj!
  • Zamówienie wyślij do Klubu, na adres e-mail: klub@polskioffroad.com.
  • Skopiuj do tego zamówienia nazwy wyszukanych produktów, a najlepiej linki do stron, na których są prezentowane w wybranym sklepie. Podaj ilości zamawianych produktów, swoje imię i nazwisko, telefon kontaktowy do siebie oraz adres dostawy wraz z telefonem do kontaktu dla kuriera. 
  • Następnie poczekaj, aż potwierdzimy dostępność wyszukanych produktów. Wyślemy Ci wtedy e-mailem końcową ofertę z cenami po rabatach, kosztami dostawy i kontem bankowym do zapłaty.
  • Zapłać, jeśli oferta będzie Ci odpowiadać albo odeślij rezygnację z zamówienia.
  • W dniu, kiedy otrzymamy zapłatę uruchomimy wysyłkę produktów. Wystawimy też i wyślemy Ci e-mailem fakturę. Sprawę przyspieszyć może przysłanie nam potwierdzenia zapłaty.
  • W przypadku pytań dzwoń lub pisz śmiało: tel. 607 447436, e-mail: klub@polskioffroad.com.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl